logo


Шановні клієнти!
Дякуємо за вибір нашого банку в якості фінансового партнеру!
Завдяки Вам ми маємо можливість зробити наш банк ще кращим, тому ми завжди відкриті для спілкування з Вами!

Якщо Ви маєте побажання чи пропозиції щодо діяльності банку, будь ласка, повідомте про це будь-яким зручним для Вас способом:
  • за телефоном: +380 (044) 454 27 00 (вартість дзвінка – згідно тарифів Вашого оператора).
  • надіславши письмове звернення на адресу: 04080, м. Київ, вул. Олексія Терьохіна, 4                     Форма звернення;
  • залишивши письмове звернення в офісі АТ «Український банк реконструкції та розвитку»             
Будь ласка, зазначте у зверненні прізвище, ім’я, по батькові, місце Вашого проживання, суть порушеного питання, вкажіть дату та поставте свій підпис.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. У виключних випадках, розгляд звернення може тривати до 45 календарних днів (згідно Закону України «Про звернення громадян»). Проте ми докладемо максимум зусиль, щоб відповідь на звернення Ви отримали у найкоротший термін.
Статус обробки вашого звернення можна дізнатись за телефоном +380 (044) 454 27 00        (вартість дзвінка – згідно тарифів Вашого оператора).
Згідно Статті 55 Конституції України права і свободи людини і громадянина захищаються судом. Кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
Голова Правління АТ «Український банк реконструкції та розвитку» також проводить особистий прийом громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». Особистий прийом громадян проводиться регулярно в робочі дні протягом операційного часу банку (з 9-00 до 18-00 в робочі дні) за  місцезнаходженням банку.
Записатись на особистий прийом до Голови Правління АТ «Український банк реконструкції та розвитку» Ви можете протягом операційного часу банку (з 9-00 до 18-00 в робочі дні ) за телефоном +380 (044) 454 27 00         
Під час попереднього запису на особистий прийом у Вас з’ясовують:
  • прізвище, ім’я та по батькові;
  • місце проживання;
  • засіб зв’язку;
  • зміст порушеного питання;
  • до яких посадових осіб банку Ви зверталися і яке прийнято рішення з порушеного питання.
Ви маєте право оскаржити рішення, прийняте Банком по суті звернення, в суді або шляхом надсилання звернення до Національного банку України за посиланням:

https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection


Порядок розгляду звернень